کلینیک پایتخت زیبایی ایران فرمانیه اندرزگو

داشتن صورت و اندامی زیبا آرزوی هرکسی است و بسیاری از افراد برای داشتن آن ممکن است دست به کارهای خطرناکی بزنند و برای کارهای زیبایی پیش افراد غیرمتخصص بروند که این کار برای آن ها عواقب بسیار سویی خواهد داشت. پایتخت زیبایی ایران یکی از کلینیک های بسیار تخصصی در تهران است که سال ها در زمینه انجام انواع عمل های زیبایی سابقه دارد و در خدمت شما همشهریان و هموطنان عزیز است تا به شما زیبایی را هدیه بدهد.

آدرس پایتخت زیبایی ایران : فرمانیه، بلوار اندرزگو، بین سلیمی جنوبی و طالقانی، پلاک ۵۰/۱، طبقه فوقانی هایپر میوه، واحد ۴۰۲

شماره های تماس پایتخت زیبایی ایران :

☎️021-26769200,021-26769300,021-26769400,021-26769500

درباره کلینیک پایتخت زیبایی

پایتخت زیبایی ایران یکی از کلینیک های بسیار تخصصی و با سابقه در زمینه انجام عمل های زیبایی از جمله تزریق بوتاکس، تزریق چربی، کاشت مو و ابرو، لیزر موهای زائد، مزوتراپی، ارتودنسی،لیپومایتک، میکروبیلدینک و کلیه خدمات زیبایی است.  در واقع نام پایتخت زیبایی ایران برازنده این مجموعه است زیرا شما هر آنچه را که از یک کلینیک زیبایی می خواهید، می توانید به صورت یکجا در این مرکز مشاهده کنید. این خدمات توسط پزشکان متخصص با سابقه کاری بالا در پایتخت زیبایی ایران انجام می شود.

کلیه خدمات ذکر شده بدون کوچکترین عوارضی انجام می شود و مراجعین می توانند با خیالی راحت کلیه خدمات زیبایی خود را به ما بسپارند. یکی از مزیت های پایتخت زیبایی ایران این است که شما می توانید کلیه سوالات خود را به صورت آنلاین از طریق پیج اینستاگرام این مجموعه از متخصصان ما بپرسید و از آن ها در این زمینه مشاوره بخواهید. خدمات زیبایی که در پایتخت زیبایی ایران انجام می شوند، با قیمتی بسیار مناسب برای همه مراجعین عزیز انجام می شود تا این مجموعه توانسته باشد گامی در رضایت هر چه بیشتر مراجعین عزیز بردارد. بنابراین برای صورت و اندام خود ارزش قائل باشید و صرف هزینه کمتر، صورت و اندام خود را به دست نامتخصصان ندهید تا یه عمر پشیمانی و حسرت داشته باشید و زیبایی خود را از دست بدهید. با پایتخت زیبایی ایران شما می توانید زیبایی و تفاوت را کاملا حس کنید.

بوتاکس در پایتخت زیبایی ایران

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی است که در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر انجام می شود. اما عمل بوتاکس اگر به صورت غیرتخصصی انجام شود، ممکن است عواقب جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. بنابراین مراجعان بهتر است حساسیت انجام این کار را در نظر داشته باشند و برای اینکار به مراکز تخصصی مراجعه کنند. تزریق بوتاکس در پایتخت زیبایی ایران زیر نظر متخصصان پوست، مو و زیبایی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود و شما هیچ گونه نگرانی درباره عوارض احتمالی اینکار نخواهید داشت. بوتاکس نوعی سم  تولیدی توسط باکتری بوتولینوم است  که در درمان و رفع چین و چروک های صورت، رفع خطوط خنده، رفع خطوط اخم پیشانی، درمان عرق کف دست و زیر بغل و … بکار برده می شود و یکی از موثرترین روش های درمان زیبایی است که همه افراد به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و صورتی شاداب، زیبا و جوان داشته باشند.

کاشت مو و ابرو در پایتخت زیبایی ایران

داشتن موهایی پرپشت و ابروهایی زیبا، آرزوی بسیاری از افرادی است که به دلایل بسیار و وقوع حادثه ای موها و ابروهای خود را از دست داده اند. کاشت مو و ابرو یک کار بسیار تخصصی است که باید زیر نظر پزشکان متخصص این کار انجام شود تا نتیجه ای مثبت داشته باشد. کاشت مو و ابرو در پایتخت زیبایی ایران به صورت کاملا حرفه ای توسط یک تیم مجرب و متخصص این امر انجام می شود و بیمار پس از گذشت دوران نقاهت، دارای موها و ابروهایی کاملا طبیعی و پرپشت خواهد شد. برای کاشت مو و ابرو در پایتخت زیبایی از بروزترین روش های کاشت مو استفاده می شود که این روش ها دارای کمترین عوارض و بیشترین بازدهی هستند. بنابراین اگر شما نیز از طاسی و کم مویی رنج می برید می توانید با اعتماد به تیم تخصصی ما دوباره زیبایی خود را بدست آورید.

تزریق چربی در پایتخت زیبایی ایران

تزریق چربی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عمل های زیبایی است که امروزه در ایران بسیار انجام می شود. این روش به دلیل عوارض بسیار کمی که دارد مورد تایید پزشکان نیز می باشد زیرا در این روش  چربی های بدن شخص به قسمت های مختلف بدن تزریق می شود و به دلیل اینکه چربی های بدن شخص با بدن او سازگاری دارند، هیچ گونه عارضه ای ندارد و مراجعان با خیال راحت می توانند این کار را انجام دهند. تزریق چربی در پایتخت زیبایی ایران با روش هایی کاملا اصولی و زیر نظر متخصصان انجام می شود و بیمار در حین انجام عمل کوچکترین درد یا ناراحتی را حس نمی کند. شما می توانید تزریق چربی را برای برجسته سازی قسمت های مختلف و جوانسازی پوست خود انجام دهید و زیبا شوید.

لیزر موهای زائد در پایتخت زیبایی

شاید هیچ یک از روش های گفته شده به اندازه لیزر موهای زائد در میان خانم ها و آقایان پرطرفدار نباشد. لیزر موهای زائد روشی دائمی برای حذف موهای زائد و ناخواسته است که برای شما پوستی صاف و بدون مو را به ارمغان می آرود. بنابراین شما می توانید به جای هزینه هایی که هر ماه برای کارهایی همچون اپیلاسیون، خرید ژیلت و کرم های موبر و … انجام می دهید، می توانید موهای خود را با لیزر برای همیشه بردارید و زیبایی را حس کنید. لیزر موهای زائد در پایتخت زیبایی ایران با جدیدترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود که مراجعین بدون کمترین درد و سوختگی می توانند موهای زائد خود را در کمترین تعداد جلسات می توانند بردارند. اینکار زیر نظر پزشکان متخصص انجام می شود و برای هر شخص با توجه به طیف رنگی پوست و سایر خصوصیات او، از روش ها و دستگاه های مناسبی استفاده می شود.

خدمات زیبایی دندان در پایتخت زیبایی

داشتن لبخندی زیبا دیگر مانند گذشته یک آرزو نیست و شما به راحتی می توانید با انجام کلیه خدمات زیبایی دندان که در پایتخت ایران انجام می شود، دندان هایی زیبا و سالم داشته باشید. کلیه خدمات زیبایی دندان از جمله لمینت، ارتودنسی، کامپوزیت و … در این مرکز به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی و زیر نظر مجرب ترین دندانپزشکان ایران انجام می شود. شما می توانید کلیه عیوب دندان های خود را با این مرکز بپوشانید و دارای لبخندی زیبا شوید.

کاهش وزن در پایتخت زیبایی

افزایش وزن یکی از موارد بروز مشکلات و بیماری های بسیاری است و از همه مهمتر باعث کاهش اعتماد بنفس در افراد می شود. بنابراین شما می توانید با کاهش اصولی وزن خود، سلامتی و زیبایی را برای خود به ارمغان آورید. برای کاهش وزن در پایتخت زیبایی از متخصصین تغذیه و زیبایی استفاده شده است و شما می توانید به صورت اصولی هر ماه شاهد کاهش وزن و سایز خود باشید و از داشتن اندامی ایده آل لذت ببرید. برنامه های ورزشی و غذایی که متخصصین این مجموعه به شما می دهند با استفاده از تحلیل دقیق بدن شما است و شما می توانید در کوتاهترین زمان کاهش وزن داشته باشید. همچنین برای افرادی که دوست دارند به یکباره وزن خود را کاهش دهند و نمی توانند از برنامه های رژیمی و کاهش وزن استفاده کنند، این مجموعه عمل لیپومایتک را پیشنهاد می دهد تا این دسته از افراد در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین عوارض خوش اندام شوند.

جوانسازی پوست در پایتخت زیبایی

با بالا رفتن سن و کم آب شدن پوست، پوست حالت شادابی و جوانی خود را از دست داده و رنگ پریده و دارای چین و چروک می شود. بنابراین روش های زیبایی همچون آرف اف و سایر روش های زیبایی و جوانسازی پوست می تواند برای این دسته از افراد بهترین روش درمانی باشد. بنابراین اگر شما هم به هر دلیلی از داشتن پوستی کدر و دارای چین و چروک رنج می برید و دوست دارید دوباره جوانی و زیبایی خود را بدست آورید می توانید از روش های جوانسازی که در پایتخت زیبایی ارائه می شود، استفاده کنید. این روش ها زیر نظر بهترین متخصصان پوست و زیبایی انجام می شود و پس از مشاوره ای که شما با پزشک معالج خود خواهید داشت، می توانید بهترین روش جوانسازی را انتخاب کرده و پس از گذشت مدت کوتاهی دارای پوستی زیبا و جوان شوید.

جهت ورود به صفحه اینستاگرام پایتخت زیبایی ایران کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *