خرید ارزان اینترنتی دستگاه تصفیه آب خونگی از آبتین واتر

دستگاه تصفیه آب خانگی به منظور تهیه آب قابل شرب از آب های زیر زمینی استفاده می شود. دستگاه تصفیه آب خانگی در انواع طرح ها و مدل ها متنوع توسط آبتین واتر به بازار عرضه شده است.

امروزه با توجه به کمبود آب آشامیدنی در بسیاری از مناطق کشور، شاهد استفاده روزافزون از دستگاه تصفیه آب خانگی هستیم تا با تصفیه آب های زیرزمینی، آبی قابل شرب را برای مصرف کننده فراهم نماید. دستگاه های تصفیه آب خانگی در انواع طرح ها و مدل ها به بازار عرضه شده اند که بهترین نوع دستگاه تصفیه ساخت کشور تایوان با تکنولوژی اسمز معکوس محسوب می شود. بسیاری از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب فعالیت دارند که آبتین واتر یکی از پیشگامان در این عرصه به شمار می آید. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در جوامع بسیار فراگیر شده است. این دستگاه های تصفیه آب سبب استانداردسازی و نرمال نمودن آب مورد استفاده خواهند شد تا آبی قابل شرب و آشامیدنی تولید شود. آلودگی هایی از قبیل کلر، نیترات، نیتریت و آلومینیوم با استفاده از دستگاه تصفیه آب از بین می روند. بنابراین اگر در منطقه ای از کشور زندگی می کنید که به شدت با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستید، می توانید با تهیه و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کلیه آب های زیرزمینی را برای شرب تصفیه نمایید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مدل های دستگاه تصفیه آب و نحوه خرید اینترنتی آن بیشتر آشنا کنیم.

انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار

دستگاه تصفیه خانگی در انواع مدل ها و طرح ها به بازار عرضه شده است که بهترین نوع این دستگاه ها در بازار ایران به دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان مربوط می شود که تحت لیسانس کشورهایی چون کانادا و آمریکا تولید شده اند. از معروف ترین برندهای موجود در بازار دستگاه تصفیه آب، می توان به دستگاه تصفیه آب آکوا، دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی و دستگاه تصفیه آب سافت واتر اشاره کرد.

به طور کلی در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی باید به آب منطقه و استانداردهای جهانی NSF و WATER QUALITY توجه کنید. یکی از سایت های فعال در زمینه ارائه انواع دستگاه های تصفیه آب، آبتین واتر محسوب می شود که در تیر ماه ۱۳۹۴ فعالیت اینترنتی خود را شروع کرده است. در ادامه به برخی از محصولات ارائه شده توسط آبتین واتر خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل ارائه شده توسط آبتین واتر

همانطور که گفته شد، آبتین واتر یکی از فعالان در زمینه ارائه انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی به شمار می آید که به شما در انتخاب بهترین نوع دستگاه تصفیه آب کمک خواهد کرد. بهترین نوع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل است که از کیفیت و قدرت تصفیه آب بهتری نسبت به دیگر دستگاه ها برخوردار می باشد. در ادامه به معرفی کامل و جامع ۲ نمونه از دستگاه های تصفیه آب خانگی که توسط آبتین واتر ارائه شده است، خواهیم پرداخت.

۱-دستگاه تصفیه آب آکوا در آبتین واتر

کشور تایوان پیشگام در تولید و عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت و اصل است. یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران، دستگاه تصفیه آب آکوا ساخت کشور تایوان محسوب می شود که از قطعات مرغوب و باکیفیت تولید شده است و از قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با رقبا برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب آکوا در مدل های ۶ و ۷ مرحله ای به بازار عرضه شده اند که تفاوت این ۲ مدل در وجود فیلتر نانوفیلتراسیون قلیایی آلکالاین در مدل ۷ مرحله ای خلاصه می شود. در صورت تهیه و خرید دستگاه تصفیه آب آکوا ۷ مرحله ای، آبی قلیایی خواهید داشت که دارای خواص بسیار زیادی از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش استرس می باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی مدل آکوا در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و یک شیر روی سینک قرار داده خواهد شد تا به آب شرب تصفیه شده دسترسی داشته باشید. سایت آبتین واتر یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه و فروش انواع دستگاه های تصفیه آب از جمله مدل آکوا ساخت تایوان است که با مراجعه به این سایت می توانید دستگاه مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

۲-دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی در آبتین واتر

یکی دیگر از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، آکواجوی نام دارد که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مدرن طراحی و ساخته شده است. این دستگاه تصفیه آب با استفاده از تکنولوژی چند فیلتره امکان تصفیه آب تا حدود ۹۰ درصد را فراهم کرده است و یک آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. قدرتمندترین دستگاه تصفیه آب از تکنولوژی تصفیه آب اسمز معکوس استفاده می کند که در این دستگاه نیز شاهد این تکنولوژی هستیم که ۵ مرحله فیلتراسیون آب را انجام می دهد تا کلیه ذرات معلق در آب از قبیل سرب، کلر، نیترات، شن و ماسه، جیوه، گل و لای و مواد رادیواکتیو از بین بروند و نهایتا آبی فاقد آلودگی و باکتری تهیه شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی در طرح ها و مدل های متنوع و گوناگون به بازار عرضه شده است که از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. در ادامه برخی از انواع مدل های تصفیه آب آکواجوی را نام خواهیم برد:

  • تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا- الکتریکال
  • تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا- مکانیکال
  • تصفیه آب آکواجوی مدل لِجـِـند
  • فیلتر تصفیه آب دوش حمام آکواجوی مدل ارکیده
  • تصفیه آب آکواجوی مدل لوتوس
  • تصفیه آب آکواجوی مدل تولیپ
  • تصفیه آب آکواجوی مدل لیلیوم
  • تصفیه آب نیمه صنعتی آکواجوی مدل RO 400
  • تصفیه آب نیمه صنعتی آکواجوی ۱۲۰۰ لیتری
  • تصفیه آب آکواجوی مدل رُز
  • و…

دستگاه های تصفیه آب خانگی چگونه کار می کنند؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده است که دستگاه های تصفیه آب چگونه عمل می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین روش تصفیه آب بهره گیری از تکنولوژی اسمز معکوس برای دستگاه های تصفیه آب خانگی محسوب می شود که به صورت زیر سینکی در آشپزخانه نصب می شوند و شیر تصفیه آب در بالای سینک تعبیه می شود تا به آب شرب سالم و بهداشتی دسترسی پیدا کنید. به طور کلی دستگاه های تصفیه آب دارای چند مرحله فیلتر هستند که اغلب به صورت دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای، دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای و دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله ای به بازار عرضه شده اند. بهترین کشور سازنده تصفیه آب خانگی، کشور تایوان شناخته می شود که دستگاه های تولید این کشور از کیفیت تصفیه آب بالاتری برخوردار هستند.

به طور کلی مراحل تصفیه آب با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی شامل موارد زیر هستند:

  • فیلتر مرحله اول: در این مرحله از فیلتر تصفیه آب املاح درشت و رسوبات آب انجام می شود.
  • فیلتر مرحله دوم و سوم: در این مرحله از فیلتر تصفیه آب کلر و کلرامین آب شهری انجام خواهد شد.
  • فیلتر مرحله چهارم: در این مرحله از فیلتر ممبران اسمز معکوس به حذف کلیه املاح مضر موجود در آب تا ۰٫۰۰۰۱ میکرون خواهد پرداخت.
  • فیلتر مرحله پنجم: در این مرحله از فیلتر به فرآیند طعم، بو و رنگ آب آشامیدنی و شیرین پرداخته می شود.
  • فیلتر مرحله ششم: در این مرحله از فیلتر، با توجه به فیلتر معدنی ساز موجود دستگاه کلیه املاح معدنی مفیدی که در مراحل قبل حذف شده اند، دوباره به آب اضافه خواهند شد.
  • فیلتر مرحله هفتم: این مرحله به فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی معروف است که یک آنتی اکسیدان یا ضد سرطان بسیار قدرتمند به شمار می آید که برای بدن بسیار مفید خواهد بود.

آبتین واتر؛ نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

به دنبال دستگاه تصفیه آب هستید؟ به یک نمایندگی معتبر و مجاز برای خرید دستگاه تصفیه آب نیاز دارید تا خدمات مربوط به دستگاه را نیز به شما ارائه دهد؟ پیشنهاد ما به شما مراجعه به آبتین واتر است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه ارائه دستگاه های تصفیه آب در سطح اینترنت آغاز کرده است. تصفیه آب آبتین با چندین سال سابقه و فعالیت بی نظیر در اینترنت توانسته است تا با خدمات ویژه، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. از جمله خدمات آبتین واتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر ایران
  • ارسال کارشناس متخصص و باتجربه به سراسر ایران
  • تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب توسط متخصصین ماهر آبتین واتر
  • تخفیفات ویژه برای خریداران اینترنتی دستگاه های تصفیه آب
  • و…

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از آبتین واتر

حال اگر تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی گرفته اید، توصیه می کنیم به فروشگاه معتبر آبتین واتر مراجعه کنید. انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل توسط آبتین واتر به فروش می رسد که شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. حال آبتین واتر این فرصت را برای متقاضیان خرید دستگاه تصفیه آب فراهم کرده است تا به خرید اینترنتی محصول بپردازند و طرح های تخفیفی نیز برای خریداران غیرحضوری در نظر گرفته است. اگر می خواهید خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را از آبتین واتر انجام دهید، می توانید از طریق سایت، تلگرام و اینستاگرام ثبت سفارش داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *